Entries ϟ Bio ϟ Linkies ϟ Credits


Trending Now



follow | dash


HAI ^^ . i'm iena and this is my blogg . please respect me . thanks .

You know what ? i'm in love with someone that i love so muachh . hihi .



Mind Your Words


A to Z
Friday, May 18, 2012 | 0 comments
Hello Assalamualaikum . Bertemu lagi kita pada hari ini . Para 


lelaki menyibukkan diri untuk pergi ke masjid , manakala para 


wanita menyibukkan diri dengan bergoyang kaki di rumah . 



Sudah lama saya menyepi tapi sekarang sudah kembali . 


sememangnya aku seorang primadona . Kihkihkih . Sekarang saya


 sudah berjaya mengurangkan diri ini daripada mengadap baby 


lappy nie duapuluhempat jam . Haaa , sila percaya . Hari nie pun 


tangan terasa gatal untuk mengupdate blog . Maybe saya nie rajin .


 Saya memang rajin pun ^.^

 

Terasa diri ini tersangat gedik pada waktu ini . Gambar ini pun tidak 


diketahui bila masakah berada di dalam handphone ini . Hahaha . 


saya bosan nie . Twitter dengan facebook sekarang dah sama taraf . 


Dua dua bosan . Saya memang cepat bosan . Twitter pun dah tak 


tau nak follow siapa . Hanya mampu menyepikan diri . 


Okay . Ini amat mengoyakan . Diharap bersabar semasa membaca 


blog yang tak seberapa nak comel ini . Diri ini pun masih belum 


mandi . Terasa wangi sekali . wawawa . Jangan gelak . Tak baik .

Nie musim exam . Semua nampak macam nak pecah kepala . Saya


 jangan ditanya . Sentuh buku pun tidak , apatah lagi henda dibaca


 dan ditenung lama lama . Kepala pun naik pening . Sungguh dayus


 . Terasa seperti buku itu musuh utamaku . *Ohh , jiwangnyaaa*


Saya dah muak nak belajar . Saya nak kahwin . Mek Sufi , cepat 


kahwin dengan saya . Semenjak dua menjak nie , saya terasa seperti


 disingkirkan apabila Mek Sufi itu ada adik angkat . Whyyyy ? sobs


 soobbbssss...... Banyakkan bersabar . Kalau jodoh takkan ke mana


 . Ihikss . Gatainyaa saya .


Jay Park nak datang Malaysia . Ehhh ? Meh ah . Saya cool je . 


wehehehehe ~ Jangan lupa datang masuk meminang saya . Saya 


tunggu -..-


k ah . wangi sangat dah nie . Bye . Assalamualaikum .

Older Post | Newer Post